Minä olen niin helkutin kiukkuinen, että korvista puskee savua ja välillä muutama liekki. Mikä helvetti siinä on, että nuoren miehen pitää vaikuttaa niin jumalattoman täydelliseltä ja helpolta kaikkille muille, paitsi yhdelle ihmiselle, ja miksi helvetissä minä suostun olemaan se yksi ihminen tällä hetkellä.

Jos minä ahdistun pyytämättömistä viesteistä, minulle sanotaan, että yritä kestää, ei se voi noin paljon ahdistaa. Jos joku toinen vähän niistä kiukustuu, minun olisi syytä muka asialle jotain tehdä.

Minä tein jo rikosilmoituksen. Tehköön kolmannet osapuolet omansa, jos ahdistaa. Minulle ei toinna itkeä, kun en minäkään itke. En edes omiani. Enkä tästä omaa ongelmaa tee.

Onneksi hän on myös kerkeä anteeksipyytäjä. Osaa haukkua itsensä, ei minun tarvitse. Tietää olevansa ihan muuta kuin helppo ja reilu ja kasassa.

Onpas ihanaa olla kiukkuinen eikä paniikin reunalla.