Minulla on semmoinen olo, että joku on minulle kiukkuinen. Minulla on semmoinen olo, että minä en ansaitse kiukkuisuutta nyt.

Yritin soittaa ja kertoa, että ystävä ei ole ymmärtänyt oikein, mutta minulle ei vastattu. Ja nyt minusta tuntuu, että minulle ollaa siitä kiukkuisia.

Ole melko varma, ettei minulla ole syytä tuntea näin. Että kyse on jostain ihan muusta. Mutta tottumuksesta alan miettiä mitä pahaa minä olen tehnyt.

Pitäisi oppia olemaan syyttämättä itseään heti kaikesta. Pitäisi osata ymmärtää, ettei maailma aina ole kaatumassa. Pitäisi olla vaan.

Tästäkin huolimatta olen rauhallinen ja rento. Olen ymmärtänyt, ettei minun tarvitse tehdä elämästä itselleni vaikeaa, tai antaa toisten tehdä elämästäni vaikeaa. Tiedän, etten ole tehnyt mitään väärin.

Puhdas pöytä ja rauhallinen tahti on hyvä. Katsotaa mihin tie vie. (Vaikka juuri nyt haluaisin vain kuulla, että kaikki on hyvin.)